سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجام لیفت بینی

روشهای بدون جراحی بینی چیست؟
روشهای بدون جراحی شامل تزریق ژل و چربی برای پنهان کردن مشکلات ظاهری بینی است. برخلاف روشهای جراحی، این روشها موجب میشوند که فرد نتیجه ی سریعی را در کمترین زمان بهبودی بدست آورد. وقتی نامتوازنی بینی در حد کمی است، روشهای بدون جراحی میتواند نتایج مطلوبی به فرد بدهد و باعث بهتر شدن ظاهر شخص شوند.

افرادی که برای زیبایی بینی به دنبال عملهای جراحی هستند، ممکن است شگفت زده شوند که میتوانند از روشهای بدون جراحی هم استفاده کنند. این روشها میتوانند جایگزین خوبی برای روش رینوپلاستی باشند.

روش های بدون جراحی سریع


روش های بدون جراحی بینی اکنون خیلی راحتتر و سریعتر از قبل شده اند. این روشها موجب میشود تا فرد بدون عمل جراحی به شکل ظاهری دلخواه بینی دست یابد و اعتماد بنفسش افزایش یابد.

در روشهای بدون جراحی بسته به گزینه های پرکننده ی پوستی (ژل یا چربی) که پزشک ترجیح میدهد از مارک های بوتاکس، رادیس و Restylane استفاده کنند (دقت کنید که فقط از یکی از این سه مارک برای لیفت بینی استفاده کنید). این روشهای تزریقی معمولا برای کاهش چین و چروکهای صورت استفاده میشوند و همچنین برای از بین بردن مشکلات ظاهری و برآمدگی های بینی هم موثر هستند.


روشهای 15 دقیقه ای بدون جراحی بینی تقریبا بدون درد هستند و با یک ویزیت کوتاه مدت انجام میشوند. در طول درمان، پزشک یک فیلرتزریقی را وارد قسمت مورد نظر بینی میکند تا ناهنجاری ها و قسمتهای غیرنرمال بینی را پوشش دهد. اگر چه برخی بیماران از اینکه بینی پس از درمان بزرگتر بنظر می آید نگران هستند اما جای نگرانی نیست چون درمان به سادگی بینی را صاف و به فرم دلخواه در می آورد. روشهای بدون جراحی بینی یک گزینه ی عالی و مقرون بصرفه برای افرادی است که میخواهند بدون عملهای جراحی و رینوپلاستی به ظاهر دلخواهشان دست یابند.

دقت کنید که این روزها تبلیغاتی مثل لیفت بینی با نخ و … انجام می گیرد که به هیچ وجه نباید به آنها اعتماد کنید زیرا عوارض مختلف ثابت شده ای دارند و حتی در صورت اثر کردن، بسیار کوتاه مدت می باشند. انواع دیگر این تزریقات بینی عبارتند از: ژل ها ، چربی و یا روش مزوتراپی بینی.

در روش تزریق چربی در بینی از چربی بدن خود شخص استفاده می شود ، در نواحی مانند پهلو و شکم چربی گرفته می شود و پس از فرآوری به بینی تزریق می شود .تزریق ژل دربینی و یا چربی در بینی دارای مزایایی فراوانی است ، اما بارزترین حسن این روش ها عدم ایجاد حساسیت در شخص می باشد. تزریق ژل در بینی و یا تزریق چربی در بینی را همه ی اشخاص می توانند استفاده نمایند ، جز اشخاصی که سابقه حساسیت شدید دارند. موارد منع تزریق چربی در بینی و یا تزریق ژل بینی:

اشخاصی که از داروهای ضد انعقادی استفاده می نمایند
اشخاصی که از آسپرین و یا بروفن استفاده می کنند .
بانوان و شیردهی نباید در دوران شیردهی و یا باردای به انجام تزریق ژل و یا چربی در بینی بپردازند .
به اشخاصی که داروهای ضدانعقادی ویا آسپرین استفاده می کنند توصیه می شود اگر قصد استفاده از تزریق ژل بینی و یا تزریق چربی در بینی را دارند از مصرف این داروها یک هفته قبل از تزریق اجتناب نمایند .
روشهای بدون جراحی برای چه افرادی مناسب است؟
لیفت بینی بدون جراحی برای افرادی مناسب است که بدون عمل جراحی میخواهند به نتایج سریع و دلخواه دست یابند. متاسفانه این گزینه برای افرادی که دارای ناهنجاری های زیاد بینی و به دنبال کوچک کردن آن هستند مناسب نیست و این افراد باید از روشهای جراحی استفاده کنند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....